blog-img

۱۰ شرکت تا پایان ۱۴۰۲ عرضه اولیه می‌شوند

مدیرعامل فرابورس گفت که تا پایان امسال ۱۰ شرکت از صنایع مختلف در صورت ارائه گزارش‌های ارزش‌گذاری معقول و همچنین افشای کامل اطلاعات در کدال، در فرابورس عرضه اولیه خواهند شد.

به گزارش کارگزاری توسعه فردا از سازمان بورس، «محمدعلی شیرازی» درباره مهم‌ترین اقدامات این بازار در حوزه عرضه‌های اولیه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ شرکت در فرابورس پذیرش شده‌اند که نسبت به هشت‌ ماهه ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است.

وی درباره شرکت‌های درج شده در فرابورس نیز گفت: در هشت ماهه امسال ۱۴ شرکت در فرابورس درج شد.

رشد ۳۰ درصدی عرضه‌های اولیه

شیرازی، آمار عرضه‌های اولیه امسال را ۱۸ شرکت اعلام کرد و افزود: در بحث عرضه‌های اولیه نیز شاهد رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

مدیرعامل فرابورس درباره عرضه‌های اولیه تا پایان سال نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۰ شرکت از صنایع مختلف در صورت ارائه گزارش‌های ارزش‌گذاری معقول و همچنین افشای کامل اطلاعات در کدال، امکان عرضه اولیه در فرابورس را داشته باشند.

چشم‌انداز بازار نوآفرین

شیرازی در پایان با بیان اینکه بازار نوآفرین ویژه سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران واجد شرایط خواهد بود، تصریح‌کرد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی بازار جدید نوآفرین، با توجه به وجود دو هیات پذیرش بازار اول و دوم و هیات پذیرش بازار نوآفرین، تعداد شرکت‌های پذیرش‌شده در فرابورس به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.

ارسال نظرات

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

heading