blog-img

فیدلیتی ٧ نفره بورسی حداقل ٢٠٠ میلیون تومان زیر قیمت بازار

هر دستگاه فیدلیتی هفت نفره مشکی در عرضه های امروز بورس کالای ایران یک میلیارد و ۲۶۴ میلیون تومان فروخته شد، این در حالی است که متوسط قیمت این خودرو در دو رنگ مشکی و سفید در پلتفرم‌های غیررسمی فروش خودرو در محدوده یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است.

به گزارش کارگزاری توسعه فردا از بورس کالا، هر دستگاه فیدلیتی هفت نفره مشکی در عرضه های امروز بورس کالای ایران یک میلیارد و ۲۶۴ میلیون تومان فروخته شد. این در حالی است که متوسط قیمت فیدلیتی هفت نفره (مشکی و سفید) در پلتفرم‌های غیررسمی فروش خودرو در محدوده یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است.

برای ۷۵۰ دستگاه عرضه فیدلیتی هفت نفره مشکی، تقاضای سه‌هزار و ۹۱۹ دستگاه شکل گرفت که در پایان همه میزان عرضه فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده نیز یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان بود.

فیدلیتی هفت نفره مشکی (متعلق به بهمن موتور) در تاریخ ۱۴ اسفند امسال تحویل داده می‌شود.

قیمت تمام شده فیدلیتی هفت نفره مشکی در بورس کالا به علاوه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر مبنای قیمت نهایی فروش) و ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مربوط به سایر هزینه‌های جانبی و کارمزدها، یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان می‌شود که به نسبت به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومانی فیدلیتی هفت نفره در بازار آزاد، حداقل ۲۰۰ میلیون تومان ارزان تر به مصرف‌کنندگان رسید.

ارسال نظرات

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

heading