blog-img

سهام مدیریتی سرخابی‌ها، به‌زودی واگذار می‌شود

رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: به‌زودی سهام مدیریتی باشگاه استقلال و پرسپولیس عرضه می‌شود که پیش از مزایده با متقاضیان شرکت در مزایده مذاکره خواهد شد.

به گزارش کارگزاری توسعه فردا از ایرنا «حسین قربان زاده»،به آخرین وضعیت سهام سرخابی‌ها در فرابورس اشاره کرد و افزود: به‌زودی سهام مدیریتی این دو باشگاه عرضه می‌شود که پیش از مزایده با متقاضیان شرکت در مزایده، گفتگو و مذاکره خواهد شد.

وی گفت: لذا فرصتی برای این مذاکره و پذیرش تقاضاها تعیین شده که پایان مهلت آن چهاردهم دی‌ماه است.

قربان زاده اظهار داشت: هفته آینده موضوع واگذاری سهام مدیریتی این دو باشگاه در هیات عالی واگذاری موردبحث قرار می‌گیرد که در صورت تصویب شرایط و قیمت، بلافاصله مزایده برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مساله خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قصه‌ای قدیمی و پرماجرا است که در اردیبهشت ۱۳۸۸ و در جهت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی کلید خورد، اما نهایی شدن این واگذاری در دولت‌های مختلف به باد فراموشی سپرده شد و هیچ‌گاه اقدام جدی برای نهایی شدن آن در دستور کار مسوولان قرار نگرفت.

با آغاز به کار دولت سیزدهم، تصمیم‌گیری و انجام برخی از اقدامات برای واگذاری هر چه سریع‌تر سرخابی‌ها موردتوجه وزرا و سازمان خصوصی‌سازی بود و درنهایت با برگزاری جلسات هفتگی گره کور واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تلاش گسترده مسوولان حاضر در دولت سیزدهم بازگشایی و پرونده واگذاری آن در سال ۱۴۰۰ بسته شد.  

ارسال نظرات

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

heading