blog-img

در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟ + جدول

از اردیبهشت ماه سال جاری که فروش خودرو در بورس کالا آغاز شد تا پایان آبان ماه، در مجموع ۵ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شد. در آبان ماه بورس کالا در زمینه فروش خودرو یک رکورد ثبت کرد!

به گزارش کارگزاری توسعه فردا از نبض بورس، از ابتدای راه‌اندازی معاملات خودرو در بورس کالا در ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان آبان، در مجموع ۵ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۱۸ هزار و ۱۶۱ دستگاه روبه‌رو و ۴ هزار و ۸۰ دستگاه آن فروخته شد.

در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟

از این میزان معامله، ۲۴۱۶ دستگاه مربوط به آبان بود که ماه مذکور با سهم ۶۰ درصدی بیشترین سهم را از کل معاملات خودرو به خود اختصاص داد. در ماه اردیبهشت؛ ۱۳۹ دستگاه، مرداد؛ ۶۰۰ دستگاه، شهریور؛۶۷۹۷ دستگاه و مهر؛ ۲۲۸ دستگاه خودرو در بورس کالا به فروش رسید.

کدام خودروها بیشتر در بورس کالا فروخته شدند؟

بیشترین تعداد خودرو معامله شده در بورس کالا در این مدت مربوط به پژو ۲۰۷ با یک هزار دستگاه است. پس از آن، هایما S ۷ با معامله ۷۳۱ دستگاه، دیگنیتی با ۵۹۴ دستگاه، فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره هر کدام با ۳۷۱ دستگاه و کارا دو کابین با ۳۱۶ دستگاه روبه‌رو بود.

در این مدت همچنین ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما، ۱۲۱ دستگاه کامیون کشنده امپاور، ۱۴۰ دستگاه کارا تک کابین، ۶۹ دستگاه کی ام سی T ۸ و ۶۸ دستگاه جک S ۵، ۶۴ دستگاه شاهین و ۳۵ دستگاه کامیون کشنده فاو معامله شد.

ارزش معاملات خودروسازان در مدت مورد بررسی از ۳.۳ همت فراتر رفت. | بورس کالا

ارسال نظرات

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

heading