blog-img

گزارش اجمالی درباره شرکت " صنعت روی زنگان"

شرکت صنعت روی زنگان

 

مبلغ فروش شرکت " صنعت روی زنگان" در دوره 12 ماهه منتهی به اسفند ماه سال 97، 309 میلیارد ریال است. که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 15 درصدی نموده است.
محصولات مهم شرکت عبارتند از حق العمل کاری روی پودری ، فروش روی پودری ، هوی مدیا و آهک هیدراته که بالاترین مبلغ فروش شرکت مربوط به فروش روي پودري است. که به ترتیب 55 درصد از مبلغ فروش شرکت را به خود اختصاص داده اند.
در دوره 12 ماهه منتهی به اسفند ماه سال 97، مقدار تولید روي پودري ،7.280 تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 52 درصدی را تجربه کرده است.
در دوره 12 ماهه منتهی به اسفند ماه سال 97،میانگین نرخ فروش محصول فوق ،21 میلیون ریال به ازای هر تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 93 درصد افزایش یافته است.
در 9 ماهه نخست میانگین مبلغ فروش در هر ماه 22 میلیارد ریال در ماه می باشد این در حالی است که شرکت در اسفند ماه 18 میلیارد ریال فروش داشته است که پایین تر از میانگین مبلغ فروش ۹ ماهه نخست سال ­­می باشد.
در دوره 9 ماهه منتهی به سال 97، شرکت موفق شده به ازای هر سهم 246 ریال سود محقق کند . این در حالیست شرکت در دوره مشابه سال قبل زیان شناسایی نموده است.

شرکت کارگزاری توسعه فردا

ارسال نظرات

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

heading